Returpolicy
Är du inte nöjd med en vara ger vid dig 45 dagars retur- och bytesrätt från det att du mottagit leveransen. Du står själv för returfrakten vid retur eller byten. För att en retur ska bli godkänd måste produkten vara i nyskick.
Vänligen skicka din produkt till följande adress. Skriv med ditt namn, e-post, mobilnummer, ordernummer och retur/bytes-orsak.
Ge Mig AB
c/o Dreamlogistics
Fanérgatan 14B
56633 Habo
hej@gemig.se
Pengarna sätts tillbaka på ditt konto inom 14 bankdagar via Klarna efter att vi mottagit ditt paket. Vi använder oss av ett tredjeparts-lager (Dreamlogistics) som hämtar returer 3 ggr i veckan på utvalda dagar.
Har du valt att betala med faktura så kommer vi att makulera fakturan när vi mottagit returen. Har du inte mottagit dina pengar eller fått din faktura makulerad ber vi dig i första hand vända dig till Klarna.
Är du inte nöjd med en vara ger vid dig 45 dagars retur- och bytesrätt från det att du mottagit leveransen. Du står själv för returfrakten vid retur eller byten. För att en retur ska bli godkänd måste produkten vara i nyskick.
Vänligen skicka din produkt till följande adress. Skriv med ditt namn, e-post, mobilnummer, ordernummer och retur/bytes-orsak.
Ge Mig AB
c/o Dreamlogistics
Fanérgatan 14B
56633 Habo
hej@gemig.se
Vi skickar din nya produkt så fort vi fått in din retur.
Pengarna sätts tillbaka på ditt konto inom 14 bankdagar via Klarna efter att vi mottagit din retur. Har du valt att betala med faktura så kommer vi att makulera fakturan när vi mottagit returen. Har du inte mottagit dina pengar eller fått din faktura makulerad ber vi dig i första hand vända dig till Klarna.